• Gratis levering
  • 30 dagers åpent kjøp
  • 1 års garanti

FAQ

Bestillinger

Hvilke betalingsmetoder bruker dere?

Vi bruker Klarna Checkout og godtar alle betalingsalternativene deres. Blant annet betaling med kort, faktura, delbetaling og direktebetaling. Checkouten deres fungerer i de fleste land, men hvilke betalingsmåter som fungerer i ulike land kan variere.

Betalingsmåtene som er tilgjengelige kan variere avhengig av land.

Kan jeg avbryte bestillingen min?

Dersom bestillingen din ikke har blitt sendt, kan du selvsagt avbryte bestillingen din. Merk at vi tilbyr veldig rask levering, noe som innebærer at vi pakker pakken veldig raskt etter vi har mottatt en bestilling. Derfor bør du ta kontakt med én gang hvis du ønsker å avbestille. Vi kan ikke garantere at den kan avbrytes, da den kan ha blitt sendt.

Jeg har ikke fått en ordrebekreftelse

Den vanligste feilen når du ikke har mottatt en ordrebekreftelse er at e-postadressen ikke er korrekt. Kontroller gjerne dette med Klarna, da det er via dem vi henter den informasjonen.

I enkelte tilfeller kan det også være at du har et aktivt filter for søppelpost som har blokkert e-postene våre. Sjekk søppelpost o.l. for sikkerhets skyld. Hvis du fremdeles ikke finner den, ta kontakt med vår kundeservice.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Normal leveringstid innen Sverige er 1–3 virkedager og i Europa 4–7 virkedager. I løpet av enkelte intensive perioder kan det forekomme forsinkelser. I slike tilfeller får du selvsagt beskjed om dette.

Hvor mye koster frakten?

I dag tilbyr vi gratis frakt på alle bestillinger, uansett land.

Kan jeg spore pakken min?

Ja, selvsagt. Du vil få en e-post når bestillingen din sendes fra lageret vårt, og da følger det også med en sporingslink og et sporingsnummer.

Retur & Bytterett

Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?

Du har alltid 30 dagers åpent kjøp på alle produktene våre. Ta kontakt med vår kundeservice på support@goldenmoose.com, så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Instruksjoner ved transportskade:

  •     For rask behandling, ta et tydelig bilde av skaden og send den på e-post til oss på support@goldenmoose.com.
  •     Inkluder alltid bestillingsnummeret når du kontakter vår kundeservice.
  •     Reklamasjon ved transportskade skal gjøres innen 14 dager etter ordren er mottatt av deg og gjøres sammen. Det er derfor viktig at du kontrollere hele sendingen før reklamasjonen gjennomføres.
  •     Vi forbeholder oss retten til å enten foreta en etterbetaling av skadede varer eller sende en ny vare til kunden.
  •     Ved reklamasjoner som vi tar tilbake for å teste, og det viser seg at produktet er feilfritt, blir du belastet for alle fraktkostnader og muligens håndteringskostnad.
  •     I tilfellene der vi sender et erstatningsprodukt og informerer om at vi ønsker den skadede varen i retur, står vi for returkostnadene. Om kunden ikke sender tilbake varen når erstatningsproduktet er mottatt, vil alle kostnadene som frakt, varens kostnad og håndteringsgebyr belastes kunden.

Hvordan reklamerer jeg for et defekt produkt?

Sjekk alltid varen umiddelbart ved levering. Reklamasjon ved transportskade skal gjøres innen 14 dager etter ordren er mottatt av deg.

Gjeldende feil eller mangler som oppstår etter at skadefrie varer er mottatt, se informasjon om vår garanti.

Garanti og håndtering

Hvor lenge gjelder garantien og hva dekker den?

Alle produktene våre har ett års garanti. Produktene er laget for å leve opp til de høye kravene våre. Utover dette, dekkes også produktene av vår garanti mot eventuelle produksjonsfeil.

Merk at garantien ikke gjelder varer som har feil eller mangler ved levering. Slike varer skal kontrolleres og reklameres av deg innen 14 dager etter at du har mottatt pakken din.

Hva dekker ikke garantien vår?

Avklarende eksempler på hva som ikke dekkes av garantien:

  •     Mangler og skader knyttet til tyveri, brann, vannskade eller skade forårsaket av at produktet utsettes for UV-stråling.
  •     Skader eller mangler forårsaket av feil bruk (slag, bulker, klemskader, fall osv.), ulykker eller uberettiget reparasjon/modifisering.
  •     Utseende, skader og mangler på grunn av normal slitasje og aldring.
  •     Skader, defekter eller endringer i utseendet forårsaket av vask av produktene i oppvaskmaskinen.

Hvordan skal produktene vaskes?

Produktene skal vaskes for hånd. Fyll med lunket vann og la det stå en stund, rist lett og hell ut. Gjenta til produktene er rene.

Produktet er lagt til i handlekurven din