Hvilke betalingsmetoder bruker dere?
Vi bruker Klarna Checkout og godtar alle betalingsalternativene deres. Blant annet betaling med kort, faktura, delbetaling og direktebetaling. Checkouten deres fungerer i de fleste land, men hvilke betalingsmåter som fungerer i ulike land kan variere.
Betalingsmåtene som er tilgjengelige kan variere avhengig av land.
Kan jeg avbryte bestillingen min?
Dersom bestillingen din ikke har blitt sendt, kan du selvsagt avbryte bestillingen din. Merk at vi tilbyr veldig rask levering, noe som innebærer at vi pakker pakken veldig raskt etter vi har mottatt en bestilling. Derfor bør du ta kontakt med én gang hvis du ønsker å avbestille. Vi kan ikke garantere at den kan avbrytes, da den kan ha blitt sendt.
Jeg har ikke fått en ordrebekreftelse
Den vanligste feilen når du ikke har mottatt en ordrebekreftelse er at e-postadressen ikke er korrekt. Kontroller gjerne dette med Klarna, da det er via dem vi henter den informasjonen.
I enkelte tilfeller kan det også være at du har et aktivt filter for søppelpost som har blokkert e-postene våre. Sjekk søppelpost o.l. for sikkerhets skyld. Hvis du fremdeles ikke finner den, ta kontakt med vår kundeservice.
Hvor lang er leveringstiden?
Normal leveringstid innen Sverige er 1–3 virkedager og i Europa 4–7 virkedager. I løpet av enkelte intensive perioder kan det forekomme forsinkelser. I slike tilfeller får du selvsagt beskjed om dette.
Hvor mye koster frakten?
I dag tilbyr vi gratis frakt på alle bestillinger, uansett land.
Kan jeg spore pakken min?
Ja, selvsagt. Du vil få en e-post når bestillingen din sendes fra lageret vårt, og da følger det også med en sporingslink og et sporingsnummer.
Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?
Du har alltid 30 dagers åpent kjøp på alle produktene våre. Ta kontakt med vår kundeservice på support@goldenmoose.com, så hjelper vi deg så raskt vi kan.
Instruksjoner ved transportskade:
Hvordan reklamerer jeg for et defekt produkt?
Sjekk alltid varen umiddelbart ved levering. Reklamasjon ved transportskade skal gjøres innen 14 dager etter ordren er mottatt av deg.
Gjeldende feil eller mangler som oppstår etter at skadefrie varer er mottatt, se informasjon om vår garanti.
Hvor lenge gjelder garantien og hva dekker den?
Alle produktene våre har ett års garanti. Produktene er laget for å leve opp til de høye kravene våre. Utover dette, dekkes også produktene av vår garanti mot eventuelle produksjonsfeil.
Merk at garantien ikke gjelder varer som har feil eller mangler ved levering. Slike varer skal kontrolleres og reklameres av deg innen 14 dager etter at du har mottatt pakken din.
Hva dekker ikke garantien vår?
Avklarende eksempler på hva som ikke dekkes av garantien:
Hvordan skal produktene vaskes?
Produktene skal vaskes for hånd. Fyll med lunket vann og la det stå en stund, rist lett og hell ut. Gjenta til produktene er rene.
Produktet er lagt til i handlekurven din