FAQ

Bestillinger

Hvilke betalingsmetoder bruker dere?

Vi bruker Klarna Checkout og godtar alle betalingsalternativene deres. Blant annet betaling med kort, faktura, delbetaling og direktebetaling. Checkouten deres fungerer i de fleste land, men hvilke betalingsmåter som fungerer i ulike land kan variere.

Kan jeg avbryte bestillingen min?

Dersom bestillingen din ikke har blitt sendt, kan du selvsagt avbryte bestillingen din. Merk at vi tilbyr veldig rask levering, noe som innebærer at vi pakker pakken veldig raskt etter vi har mottatt en bestilling. Derfor bør du ta kontakt med én gang hvis du ønsker å avbestille. Vi kan ikke garantere at den kan avbrytes, da den kan ha blitt sendt.

Jeg har ikke fått en ordrebekreftelse?

Den vanligste feilen når du ikke har mottatt en ordrebekreftelse er at e-postadressen ikke er korrekt. Kontroller gjerne dette med Klarna, da det er via dem vi henter den informasjonen.

I enkelte tilfeller kan det også være at du har et aktivt filter for søppelpost som har blokkert e-postene våre. Sjekk søppelpost o.l. for sikkerhets skyld. Hvis du fremdeles ikke finner den, ta kontakt med vår kundeservice.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Normal leveringstid innen Sverige er 1–3 virkedager og i Europa 1–6 virkedager. I løpet av enkelte intensive perioder kan det forekomme forsinkelser. I slike tilfeller får du selvsagt beskjed om dette.

Hvor mye koster frakten?

I dag tilbyr vi gratis frakt på alle bestillinger, uansett land.

Kan jeg spore pakken min?

Ja, selvsagt. Du vil få en e-post når bestillingen din sendes fra lageret vårt, og da følger det også med en sporingslink og et sporingsnummer.

Retur & Bytterett

Hvordan returnerer jeg kjøpet mitt?

Du har alltid 30 dagers åpent kjøp på alle produktene våre. Ta kontakt med vår kundeservice på support@goldenmoose.com, så hjelper vi deg så raskt vi kan.

Hvordan reklamerer jeg for et defekt produkt?

Vi garanterer alltid at produktet ditt er feilfritt ved levering. Derfor er det viktig at du tar kontakt med oss så raskt som mulig hvis du trenger å gjennomføre en retur. Send en e-post til oss på support@goldenmoose.com, så hjelper vi deg så snart vi kan.

Garanti

Accordion Panel

Alle produktene våre har ett års garanti. Produktene er laget for å leve opp til de høye kravene våre. Utover dette, dekkes også produktene av vår garanti mot eventuelle produksjonsfeil.

Hva dekker ikke garantien vår?

Defekter og skader som følge av tyveri, brann, mistet gjenstand, vann eller skader som har dukket opp som følge av at produktet har blitt utsatt for UV-stråling.

Skader eller feil som følge av ukorrekt bruk (slag, bulker, knus, fall, osv.), ulykker eller uberettiget reparasjon eller modifisering.

Forandringer på utseendet, skader og defekter som følge av normal slitasje og aldring.