Salgsbetingelser

1. Generelt
Dersom ikke annet er oppgitt, inngår moms på 25 prosent i alle priser. Vi reserverer oss for eventuelle trykk- og skrivefeil. Hvis du er under 18 år, må du ha samtykke fra foresatte for å kunne bestille.

2. Betaling
Våre betalingsmetoder inkluderer Klarna Checkout, Stripe, EPS, iDeal og GiroPay. Du godtar våre kjøpsvilkår og betalingsbetingelsene i forbindelse med betalingen. Betalingsmetode kan variere, avhengig av nettstedets språkinnstillinger.

3. Levering
Vi sender med DHL, PostNord, UPS og Bring. Normal leveringstid er 1–3 arbeidsdager innenfor Sverige, og 2–6 arbeidsdager til resten av Europa. Fraktkostnaden ser du når du sjekker ut fra kassen. Vi belaster deg 200 NOK for pakker som ikke blir hentet. Hvis du har bestilt en vare og angrer deg etter at vi har sendt ut bestillingen, må du returnere pakken etter anvisningene under punkt 4 – Angrerett. Hvis ikke, vil du bli belastet 200 NOK for uavhentet pakke.

4. Angrerett
Som privatperson har du 14 dagers angrerett, men vi gir alle kundene våre 30 dagers åpent kjøp. Dette betyr at du får pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd. Produktene kan ikke være brukt. De skal kun være pakket opp og kun være brukt i den grad at du som kunde skal kunne bedømme om du er fornøyd med produktet eller ikke. Det vil si, normalt vil produktet kun være brukt en gang. Hvis varen har blitt håndtert på en måte som ikke er nødvendig for å fastslå varens funksjon og egenskaper, vil vi trekke en sum som tilsvarer verdireduksjonen på varen fra beløpet vi tilbakebetaler til deg.

Alt av tilbehør og pakkematerialer skal sendes med produktet. Returer skal sendes tilbake i originalforpakninger og være godt pakket i passende ytteremballasje (for eksempel bølgepappeske). Eventuelle transportskader som følge av uforsvarlig forpakning vil debiteres deg som kunde. Ved benyttelse av angreretten er det du som står for returkostnaden.

Merk at du har ansvaret for risiko ved returfrakt. Risikoen inkluderer bl.a. dersom forsendelsen din forsvinner under frakt. Bruk derfor gjerne en fraktmåte hvor forsendelsen kan spores og ta vare på kvitteringen.
Produktet skal være hos oss senest 30 dager etter leveringsdato. Vi overfører pengene tilbake til din konto senest 30 dager etter at produktet er returnert.
Reklamasjon skal gjennomføres skriftlig via e-post til support@goldenmoose.com.

5. Garanti
Hvis ikke annet oppgis av Barshopen i Stockholm AB, omfattes alle fysiske produkter av 12 måneders garanti. Garantien dekker kun fabrikasjonsfeil og ikke feil som har oppstått ved at produktet har blitt utsatt for vold eller uforsvarlig bruk.

Vi kontrollerer og tester innsendte returer i samsvar med feilbeskrivelsen. Det er derfor viktig at den er så detaljert som mulig. Hvis varen er feilfri, vil vi debitere en avgift på 200,– for å dekke arbeidskostnadene og returen.

Produktet skal sendes til Barshopen i Stockholm AB innen 30 dager etter at feilen har blitt oppdaget for at garantien skal gjelde. Reklamasjon skal skje skriftlig via e-post til support@goldenmoose.com.
Fabrikkgarantien kan ikke overlates til en annen part og gjelder kun for personen som står oppført på kvitteringen eller fakturaen. Kvitteringskopi eller ordrenummer skal kunne fremvises for å kunne gjøre krav på garantireparasjon.

6. Personopplysninger
Barshopen i Stockholm AB er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du som kunde gir oss. Disse opplysningene brukes til markedsføring og vårt nyhetsbrev. Dette godkjenner du i kassen når du godtar betingelsene i kassen.

Vi videresender ingen opplysninger til en annen part. De blir kun brukt av Barshopen i Stockholm AB. Vil du gjøre endringer i opplysningene dine, kan du gjøre dette ved å kontakte oss på support@goldenmoose.com. Dersom du ønsker å bli fjernet fra registeret er det bare å kontakte oss.

7. Force majeure
Ved hendelser som krig, naturkatastrofer, streik, myndighetsbestemmelser, manglende leveranser fra underleverandører, prisøkende omstendigheter og liknende hendelser utenfor Barshopen i Stockholm ABs kontroll – som ikke kunne forutses – betegnes som force majeure. Dette innebærer at Barshopen i Stockholm AB fritas fra sine forpliktelser til å fullføre inngåtte avtaler.

Barshopen i Stockholm AB – 556855-7523

Tulegatan 2, 113 58 Stockholm